zaterdag 30 oktober 2010

Eindelijk.... een job!

Eindelijk is het dan zo ver... ik heb een job! Op maandag start ik met mijn nieuwe baan als kleuterleidster in een pas geopende internationale school, genaamd 'Children's Garden'.

De school opende vorige donderdag pas haar deuren, daardoor zijn er op dit moment nog maar 2 kindjes. Het is uiteraard de bedoeling dat er snel veel kleutertjes bijkomen. Voordeel van deze situatie is dat het mij de kans geeft om mijn eigen weg te zoeken. Want zoals de meesten onder jullie wel weten ben ik van opleiding leerkracht secundair onderwijs. De omschakeling van tieners naar kleuters is niet zo evident. Alhoewel.... er zijn momenten genoeg geweest waarop mijn leerlingen zich als kleuters gedroegen! Dus in zekere zin heb ik wel wat ervaring ;)

Ik hou jullie op de hoogte van mijn dagdaaglijkse bezigheden in Children's Garden! Voor wie een kijkje wil nemen op de website (incl. foto's): http://www.childrensgarden.dk/

Om mijzelf te belonen heb ik vandaag een taart gebakken. Eerst nog even genieten, alvorens het harde werk begint:


2 opmerkingen:

  1. Waar een wil is is een (soms lange) weg ! keep going ! Hakuna Matata. En met kindjes heb je VEEEEEl ervaring met mamma 'nanny' ;-) greetz from us

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uhmmm I don't understand anything on your blog.... poo.

    BeantwoordenVerwijderen